21 feb. 2010

Pfff…2010

Ce rusine, din septembrie n-am mai scris nimic pe blogul asta.

Trebuia sa reincep sa scriu prin martie, macar ma scuzam ca am migrat in tarile calde. Of, cat mi-as dori sa pot face asta. URASC IARNA, FRIGUL, defapt TOT ce inseamna iarna.


Cum ar fi? Sa elaborez o lege noua in Codul Muncii:

Angajatorul este obligat, in temeiul normelor si principiilor raspunderii civile contractuale, sa inlesneasca procesul de migrare in tarile calde pentru salariatii care intocmesc necesarul de documentatii cu caracter medical, prin care atesta gradul de sensibilitate pe toata perioada anotimpului de iarna.


Ehh, mie mi s-a retras si “sporul de aeroterma” sau alte surse suplimentare de incalzit.

Nu era un moft al meu, ci doar o sensibilitate acuta la frig, ca urmare a gloriosului meu trecut medical, insa a trebuit sa accept realitatea, e CRIZA!

Nu ma mai adancesc in subiectul asta, e lesne de inteles ca “strategia de criza” devine paranoia, si solutiile corecte de supravietuire le sunt invizibile.


Asa ca…mi-e foame – cant! mi-e frig – dansez!

Pai futu-i sheapa caprii ma-sii, da shi io nu stiu s jioc?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu