12 aug. 2009

Briliante?...1500 euro

Cat ne costa fericirea in zilele noastre? Si ce impact are ea asupra nivelului de frustrari a oamenilor din jurul nostru?

Intotdeauna am gandit ca diferenta dintre clasele sociale este foarte importanta, oricat am fi evoluat ca specie, diferenta intre plebe si boierime a ramas aceeasi, poate ca doar nu-i mai deosebim la prima vedere datorita vestimentatiei fake ce tot mai bine o imita pe cea Original Brand.

Indignant este momentul cand boierimea naste din plebe si in foarte scurt timp nevoile lor sufera o transformare valorica radicala.

Fericirea e usor de obtinut, cand ai putin...inca putin te multumeste, si poti avea cate putin in fiecare zi.

O simpla raza de soare in plus, felul cum iti incalzeste obrazul dupa o iarna grea, o privire admirativa a unui necunoscut, un caine care poposeste in fata ta dand din coada, un batranel multumindu-ti pentru ajutor, faptul ca ai ajuns la timp in statia de autobuz, ca in sfarsit nu trebuie sa mai astepti liftul, ca te-a sunat un prieten exact cand tu te gandeai ca nu mai ai credit sa-l apelezi, o masa calda si gratuita de la mama, cei 10 lei descoperiti in haina de asta-primavara, 2 tigari gasite pitite in dulap atunci cand clacai psihic, o cana scapata pe gresie care nu s-a spart, o atentie de la un prieten pe care il credeai pierdut, un compliment dezinteresat, un vis frumos care se spulbera cu sosirea diminetii insa iti da tonusul pentru restul zilei, si as putea enumera la nesfarsit.

Si cand te ridici din plebe, si aceste marunte bucurii ale vietii nu-ti mai sunt de nici un folos, cand nu-l mai observi pe cel de care te-ai sprijinit sa urci un munte, devii de neinteles atat pentru clasa ta cat si mai ales pentru cei de jos. Intr-un mod fortat incerci sa reiei legatura cu cei inferiori tie material si ei la randul lor fortat sau naiv incearca sa te accepte, crezand ca singura diferenta dintre voi e doar faptul ca el merge cu autobuzul si celalalt cu BMW-ul.

Oare prefer sa-mi gasesc fericirea in dragostea si afectiunea celui cu care imi impart viata...sau intr-o pereche de cercei de 1500 de euro?

Imi place viata mea asa cum e, am multe nemultumiri si tot atatea bucurii.

Insa cand voi pleca, i-as lasa cuiva tenisii mei.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu