10 aug. 2009

Diplomatie

Mi s-a repetat de nenumarate ori si in diverse contexte ca diplomatia nu este punctul meu forte, nu citez, ar fi sunat poate mai dur. Si asta caracteristica, draga mie dealtfel, mi s-a atribuit in urma exprimarii mele libere asupra "calitatilor" anumitor persoane cu care intru in contact social. Dar...sincer, nu mi s-a parut niciodata corect, fata de persoanele respective, sa imi inghit cuvintele doar pentru altfel ar insemna lipsa de diplomatie. M-am gandit mereu ca poate "parerea mea" ajuta, sa ma fi inselat...? Foarte posibil.
Poate greseam in tonalitatea cu care ma exprimam, poate formularile pareau dure, insa niciodata nu am fost rau intentionata.
Asadar, dupa ce m-am lasat inteleasa gresit de cateva persoane...fratilor, nu mai zic nimic, sunt diplomata, atat timp cat nu-mi gasesc formularile potrivite pentru a ma exprima in fata unor oameni complexati...scriu.
M-am setat pe mute...lebada muta, dar cum fac sa ajung in China? si...cea mai batrana lebada din lume a murit la aproape 41 de ani :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu